عماد عموئی

کامپیوتر و سرگرمی

عماد عموئی

کامپیوتر و سرگرمی

نرم افزار احکام مناسک حج و استفتائات تحت ویندوز

احکام مناسک حج و استفتائات تحت ویندوز
احکام مناسک حج و استفتائات تحت ویندوز

راسخون برای کاربران خود نرم افزارهای استفتائات و فهرست تفصیلی مناسک حج تحت ویندوز را به همراه نرم افزارهای   استفتاءات جدید (سه جلدی) / نگارش 3 ، رساله توضیح المسائل / نگارش 3 ، مناسک جامع حج / نگارش 3 ، خانواده نرم افزار های احکام همراه (مخصوص موبایل) - نگارش 3 را برای موبایل به صورت جداگانه قرار داده است. که توضیحات نرم افزارهای تحت ویندوز در ادامه آمده است.


دانلود در ادامه مطلب

نکته:
-برای به روز شدن نرم افزار مناسک حج و استفتائات تحت ویندوز  کافیست دو فایل estifta.html و istifta.MDB را در شاخه Estefta/Data جایگزین کنید.

برخورداری این نرم افزاری از امکان یاداشت برداری و چاپ متن ، موجب سهولت در بهره برداری محققین و فقه پژوهان گرامی از دروس مزبور خواهد شد.


نرم افزار مناسک حج تحت ویندوز  :
در این قسمت فهرست کاملی از تمام موضوعات فقهی اعمال حج و عمره به صورت تفصیلی گنجانده شده است.
این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد که تمام امکاناتی را که در بخش فهرست تفصیلی مناسک حج پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله العظمی مکارم شیرازی مشاهده میکنند، بدون نیاز به ارتباط با اینترنت در رایانه خود داشته باشند.

نرم افزار استفتائات تحت ویندوز  :
این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد که تمام سوالات و امکاناتی را که در بخش استفتاءات پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله العظمی مکارم شیرازی مشاهده میکنند، بدون نیاز به ارتباط با اینترنت در رایانه خود داشته باشند


دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد