عماد عموئی

کامپیوتر و سرگرمی

عماد عموئی

کامپیوتر و سرگرمی

نرم افزار رساله توضیح المسائل آیت الله حاج شیخ لطف..

رساله توضیح المسائل آیت الله حاج شیخ لطف اللّه صافى گلپایگانی (مد ظله العالى)) رساله توضیح المسائل آیت الله حاج شیخ لطف اللّه صافى گلپایگانی (مد ظله العالى))

بخش نرم افزار راسخون بنا به وظیفه اصلی و تقاضای بالای کاربران قصد دارد رساله توضیح المسائل مراجع مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد.امروز برای شما رساله حضرت آیت اللّه العظمى آقاى حاج شیخ لطف‏اللّه صافى(مد ظله العالى) ارائه نموده است.
رسالۀ توضیح المسائل، مطابق با فتاوای مرجع عالیقدر، شامل احکام و دستورات عملی شرع مقدس اسلام است که با توجه به نیاز روز مؤمنان و مواجهۀ ایشان با مسائل مستحدثه و نوین زندگی جدید، تدوین و عرضه شده است. این رساله، راهنمایی برای پیشبرد امور فردی و اجتماعی زندگی هر فرد مسلمان است تا بتواند در خلال زندگی جاری خود رضایت خداوند متعال را جلب نماید و شئون مختلف زندگی خود را در مسیر رستگاری در دنیا و آخرت تنظیم نماید.



دانلود در ادامه مطلب

زندگینامه حضرت آیت اللّه العظمى آقاى حاج شیخ لطف‏اللّه صافى گلپایگانی (مد ظله العالى) :


حضرت آیت اللّه العظمى آقاى حاج شیخ لطف‏اللّه صافى(مد ظله العالى)، فقیه، اسلام شناس و اندیشمند بزرگ معاصر، در سال 1337 هـ.ق، در شهر گلپایگان، قدم به صحنه هستى نهاد.
پدر او عالم عارف، مرحوم آیت اللّه آخوند ملا محمّد جواد صافى، (متولد 1287 هـ.ق) بود که علاوه بر تخصّص، تحقیق، تألیف و تدریس در گرایش‏‏هاى مختلف علوم اسلامى مانند فقه، اصول، کلام، اخلاق، حدیث و ... ، در زمینه هنرهاى ارزشمندى چون شعر و خوشنویسى نیز سرآمد بود.
با پیروزى انقلاب اسلامى ایران، ایشان در سال 1358 هـ.ش، به عنوان عضو مجلس خبرگان اوّل، انتخاب و در سال 1359 هـ.ش، از سوى حضرت امام خمینى (قدس سره) به عضویت شوراى نگهبان منصوب شد و هشت سال به عنوان دبیر شوراى نگهبان، منشأ خدمات ارزنده‏ اى به نظام مقدس و مردم عزیز گشت،


برخورداری این نرم افزاری از امکان یاداشت برداری و چاپ متن ، موجب سهولت در بهره برداری محققین و فقه پژوهان گرامی از دروس مزبور خواهد شد.


دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد